بازی های دقت و توجه

یکی از مواردی که در طول مراحل یادگیری نقش به سزایی دارد،پرورش و افزایش میزان دقت است که این امر می تواند در تمام زمینه ای تحصیلی کودک،از جمله خواندن،نوشتن و ریاضی موثر باشد. در این تمرینات بخش هایی از مغز که به دقت و توجه مربوط می شود تحریک خواهد شد.

در این تمرینات به کودک دو تصویر را نشان می دهیم که به طور کلی مشابه هستند ولی در چند مورد با هم اختلاف دارند.سپس از او می خواهیم آن تفاوت ها را پیدا کند.برای سهولت کار،باید به کودک خاطر نشان کرد که از کلی نگری پرهیز کرده و اجزای دو تصویر را با هم مقایسه کند تا بتواند راحت تر و با نظم بیشتری تفاوت را بیابد.

بر روی تصاویر کلیک کرده و از آنها پرینت بگیرید و در اختیار کودکتان قرار دهید.

( کپی با ذکر منبع و لینک به سایت کودک فردا بلامانع است )

۷ comments

  • با سلام
    مطالب سایتتون خیلی مفید و کاربردی هستند. با اجازتون عکسهارو با ذکر منبع استفاده می کنم.
    ممنون

  • با سلام من برای پایان نامم از مطالب شما ایده گرفتم و حتما سایت شما رو به عنوان منبع ذکر میکنم.ممنون

    • با سلام
      شما می توانید تیتر مطالب ما و سپس در ادامه مطلب لینک به سایت ما را در هر جایی که تمایل دارید، قرار دهید.کپی برداری کامل فقط با درج منبع به ارتقا سایت کودک فردا کمکی نمی کند.
      با تشکر از همکاری شما

  • با سلام
    مطالبتون خیلی عالیه
    منم برای مقاله ام از مطالب خوبتون استفاده می کنم ولی منبع را هم حتما ذکر می کنم. با تشکر

  • دوست خوبم به نظر من باید افتخار کنی که از مطالبت استفاده کنند نه آنکه آن را در وب خودت قرینتینه کنی هدف همه ما کمک به این بچه هاست حالا هر چه راههای بیشتری برای دسترسی به این مطالب باشد چه بهتر.
    یادت باشد زکات علم، انتشار ان است.

    • سلام با تشکر از توجه شما.
      دوستان زیادی مطالب سایت ما را در سایتشان قرار داده اند ولی آن را به سایت کودک فردا لینک کرده اند. هدف ما قرنطینه مطالب نیست بلکه برای بالا بردن انگیزه نویسندگان سایت ،مطالب باید لینک داده شود و نه کپی برداری. بنابراین هیچ محدودیتی برای گسترش این اطلاعات برای کودکان عزیز فارسی زبان از طریق لینک دادن نمی باشد.شما نیز می توانید مطالب ما را از طریق لینک دادن در سایتتان قرار دهید که اتفاقا ما خوشحال هم می شویم.
      شاد باشید…

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 2

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>