کاردستی خلاقانه خانه عروسکی

یک هدیه نوروزی خوب برای کودکان و نوجوانان

      

 محصولات بالا کاملا به صورت کاغذی می باشد و کودک (با کمک والدین) و نوجوان می توانند صفحات ساخت را پرینت بگیرند و با کمک راهنمای محصول از طریق تا کردن و چسب زدن به  محصول مورد نظر که شامل یک آشپزخانه و اتاق خواب عروسکی سه بعدی است،برسند.(به زودی سایر اتاق های خانه نیز در سایت قرار می گیرد).

داشتن یک خانه ی عروسکی در بین اسباب بازی های کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.چرا که کودک از طریق بازی با این خانه الگویی از نحوه ی زندگی در خانه ی واقعیش و یا آرزوها و ترس هایش را به تصویر می کشد و از این طریق به آرامش دست می یابد. روانشناسان از دیدن نحوه ی بازی کودکان با این خانه های اسباب بازی به اطلاعات مفیدی پیرامون دنیای روانی کودک دست می یابند. شما نیز می توانید با مشاهده غیرمستقیم بازی کودکتان با این خانه ها به اطلاعات جالبی دست یابید.

از آنجایی که نمونه های پلاستیکی  و یا چوبی خانه های عروسکی جز اسباب بازی های گران قیمت محسوب می شدند ما برآن شدیم که این نمونه های کاغذی ارزان قیمت را تهیه کنیم تا هر کودک بتواند با کمترین هزینه تجربه ی بازی با خانه های عروسکی را داشته باشد.

برای خرید این دو محصول به لینک های زیر مراجعه بفرمایید :

آشپزخانه

اتاق خواب

(به زودی سایر محصولات کاغذی مرتبط با این خانه های کاغذی در سایت عرضه خواهد شد)

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × چهار =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>