اجتناب از مشکلات آموزش لگن

_ اگر مصمم باشید آموزش لگن را از سن پایین شروع کنید،احتمال بروز مشکلات بیشتر است. بیشتر اختلالات کنترل ادرار ناشی از مجبور کردن کودک به ماندن روی لگن و ادرار کردن،و استفاده از انضباط برای تحمیل خواست خودتان است. بنابراین اشتیاق بیش از حد برای آموزش استفاده از لگن نداشته باشید.

_ اجازه دهید کودکتان با سرعت مخصوص به خودش رشد کند. هیچ راهی برای تسریع این روند وجود ندارد.نقش شما کمک به کودکتان در طی کردن این روند است. کاری که می توانید بکنید این است که وقتی کودک نشان می دهد که می خواهد ادرار کند به سرعت وارد عمل شوید، و سعی کنید همیشه لگن یا توالت دم دست و قابل حصول باشد. همچنین کودک را زیاد تحسین کنید.

_ به کودک خود کمک کنید با امتناع از نوشیدن مایعات از دو ساعت قبل از خوابیدن، واداشتن او به ادرار کردن قبل از رفتن به رختخواب،و پوشاندن لباس خواب هایی که بتوان آنها را به راحتی بالا یا پایین کشید،شب ها تشک خود را خیس نکند.

_ اگر فکر می کنید کودک شما از نظر کنترل ادرار عقب است، برای اینکه معلوم شود علل جسمانی در کار است یا خیر، با متخصص مشورت کنید. کم بودن ظرفیت مثانه، انسداد پیشابراه، و در مورد دختران،حالب نابجا همگی ممکن است منجر به بی اختیاری ادرار گردند.

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × = سی پنج

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>